Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Justin88 | użytkownik

imię i nazwiskoJ. adresOpole zarejestrowany20.11.2007 @21:05:12 ostatnio na stronie06.10.2014 @18:11:40

"Sztuka nie dlatego jest wielka, że jest rewolucyjna, ale dlatego jest rewolucyjna, że jest wielka"
"Każdy sen jest jak psychoza. Ze wszystkim, co do niej należy: pomieszaniem zmysłów, szaleństwem, absurdem. Taka krótkotrwała psychoza"
__________________________________________________________________________________
°szczypta ekstrawagancji



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwjustraven.deviantart.com
digarty139 komentarze14260 posty na forum182

komputer / sprzęt
aparat: Sony Dslr-A200 + 3.5-5.6/18-70 || Minolta 50mm f1,7 || skylight || statyw modo manfrotto 785B || SanDisk CompactFlash 4GB || Asus K7010

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~GrzegorzFranek    12.11.2009 @21:06:44
Dzięki Just buziaki z Brzegu
~gniewosz    12.11.2009 @19:01:07
Dziękuję pięknie!!!
Mogę zabrać??? ...
_______
Dzieło mówi samo za siebie.
Nawet jeśli autor nie miał nic do powiedzenia...
http://www.national-geographic.pl/uzytkownik/gniewosz/
~Aosoth    25.10.2009 @17:19:27
czekam na nowości u ciebie
~Aosoth    18.10.2009 @12:58:29
proponuje -"tak przyjebało ze mi jaja spadły"-Burzmistrz Hiroshimy po wybuchu bomby atomowej
~Aosoth    11.10.2009 @19:26:09
nie ma za co "czerwone nieszczęście"-tak na to mówil profesor Łagowski brak szczegółów w czerwieni,ja takie odchyły będę mieć xD heh musimy pogadać ;*
~fanaber    10.10.2009 @12:33:18
dzięki :P
~Aosoth    10.10.2009 @12:21:40
aha,heh,ok,trzeba pogadać w końcu na skype ja mam routera pozdrawiam
~andrzej10    10.10.2009 @06:03:46
serdecznie dziękuje
~shirin23    10.10.2009 @00:31:10
~GrzegorzFranek    09.10.2009 @21:15:19
to mam nadzieje że kiedyś się zobaczymy
~GrzegorzFranek    09.10.2009 @21:10:36
Ogólnie to praca i dom, no czasami jakieś foconko a co tam u Ciebie
~GrzegorzFranek    09.10.2009 @21:07:37
Dzięki Just, nie chciałem poziomego kadru bo zbyt dużo tła w nim widać a zbyt ciekawe ono nie jest, oczywiście mam poziome kadry z tej sesji pozdro
~wzroko    09.10.2009 @20:52:08
a nic... do roboty się wybieram za chwilkę...
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
~wzroko    09.10.2009 @20:49:40
dobry wieczór
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
~Aosoth    07.10.2009 @17:50:22
~Aosoth    07.10.2009 @17:50:22
~stelmii    05.10.2009 @20:07:26
dziękuję
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
~igorimiolczyk    05.10.2009 @19:59:26
dzięki
~GrzegorzFranek    04.10.2009 @21:23:43
Oj nie wiem bo dawno u Ciebie nie byłem a może nawet nigdy buziaczki Just
~messer81    04.10.2009 @21:09:19
fajnie, że do mnie zajrzałaś, muszę koniecznie częściej zaglądać do Ciebie bo masz bardzo ciekawą galerię, no i widzę że profesjonalnie podchodzisz zarówno do zdjęć jak i do obróbki spokojnego wieczoru
~andrzej10    04.10.2009 @08:27:28
dziękuje serdecznie
~malyx555    03.10.2009 @15:21:24
Dzięki Justyna
Nie, nie byłem w Australii ...
Kookaburry robione o ogrodach chińskich, niestety są one za kratami
Pozdrawiam
_______
Najpierw pomyśl, potem zrób
~hary70    02.10.2009 @16:10:50
~GrzegorzFranek    02.10.2009 @06:02:27
Dzięki Przyjaciółko, dawno Cię nie było, buziaki
~MonoNoAware    01.10.2009 @22:09:15
Chikita
_______
Nim zamienię się w kamień
wykrzyczę do gwiazd,
że nikogo z nas nie minie strach
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 146 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt